Les compétitions disponibles
Disponibilité de billet
 
Disponible
 
Limité
 
Épuisé

HOE JE ABONNEMENT ONLINE AANKOPEN

Reeds online geregisteerd ?

 

- Wie al een abonnement heeft, mag zeker geen nieuwe account creëren. U kan onmiddellijk verder door op "LOGIN" te klikken. Hier vult u uw emailadres en paswoord in. Indien u uw paswoord niet meer terug vindt, kan u via 'Paswoord vergeten ? Klik hier' een nieuw paswoord aanvragen. In dat geval zal u een e-mail ontvangen van no-replay@essevee.be met vermelding van uw e-mailadres en uw nieuw paswoord.

 

- Met deze gegevens (en alleen met deze gegevens!) kan u vervolgens inloggen op onze ticketwebshop (zie button bovenaan), waarna u automatisch uw plaats zal terugvinden.

 

Reeds abonnee maar nog geen online account ?

 

U kocht uw abonnement voordien enkel aan in het onthaal en wij beschikken niet over uw e-mailadres?

 

Ook in dat geval kan u uw abonnement online verlengen! In de ticketwebshop dient u bovenaan te klikken op "LINK". Vervolgens vult u in het gegevens overzicht alle nodige informatie in:

 

- Klantnummer. Dit is het nummer links onderaan uw abonnement van vorig jaar.

 

- Geboortedatum.

 

- E-mailadres (2 maal ingeven, voor veiligheidsredenen).

 

- Abonnee ontvangt op opgegeven emailadres een mail met daarin login-ID en paswoord. Via LOGIN kan abonnee nu verder om zijn abonnement online te verlengen.

 

Eenmaal ingelogd volgt u de aankoopflow.

 

Via mijn bestellingen zal u uw abonnement terug vinden en online kunnen verlengen.

 

Betalen doet u, door eerst de betaalmethode te selecteren en uw betaalmethode te kiezen. Hou uw kaartlezer bij de hand. Klik op de blauwe betaalknop, waarna u doorgestuurd wordt naar een externe betaalpagina. Volg hier de instructies uit en voer uw betaling uit. Wacht na het betalen tot u vanop de externe betaalpagina terug naar de online ticketing pagina wordt doorverwezen. Sluit de pagina niet overhaast af, maar wacht geduldig af. Kies desgevallend op de juiste terugverwijs link indien dat niet automatisch gebeurt. Loopt op de externe betaalpagina iets verkeerd, dan zal de betrokken plaats gedurende een half uur geblokkeerd worden. u kan deze plaats dan niet meer aanklikken. Na verloop van tijd komt ze weer vrij. Gaat het om een plaats die gereserveerd is voor een abonnee, dan komt ze uiteraard alleen voor deze abonnee weer vrij. Doorloop vervolgens opnieuw de stappen hierboven.

 

Indien uw betaling correct is verlopen, zal u onder "Order Status" een groene balk zien waarin staat "Uw bestelling is bevestigd!"

 

Het abonnement zal na betaling aangetekend opgestuurd worden. Hiervoor wordt een extra kost van € 8,00 in rekening gebracht.

Login


Corporate Partners